Prima victorie la Cros

TabereCuSuflet.050Astazi am obtinut locul I la Crosul Trikids:) A fost putin ciudat, caci la start m-am speriat de pistolul domnului care dadea startul si mi-am pus degetele in urechi. Asa ca nu am auzit startul si am plecat un pic mai tarziu. Dar am alergat si am castigat:)Era prima oara cand cineva tragea cu pistolul. La start, tati ma tot striga, dar eu nu auzeam. Cand i-am vazut pe ceilalti copii ca alearga, am alergat si eu. Apoi o doamna mi-a spus ca sunt pe locul 3.
Mergem acasa, mancam, apoi ne intoarcem la premiere. Aici alta ciudatenie. Incepe sa vorbeasca domnul acela cu microfonul. Eu dadeam tarcoale pe la tabla aia cu magneti, caci de dimineata nu am putut sa imi iau magnetul cu poza mea. Domnul cu microfonul zice ca incepem cu cei mai mici, mama ma striga sa vin, Andi, prietenul lui tati zice sa ma pregatesc ca eu sunt prima. Dar … domnul cu microfonul striga un alt nume. Nici la locul 2 nu ma striga pe mine. Asta e. Mami ma incuraja  iar eu ma gandeam deja la magnetul meu. Cand … la locul I ma striga pe mine. M-am bucurat, cum nu, ca nu ma mai asteptam:)
Imi face tati poze, ma dau jos, apoi nu trece multa vreme si vine o doamna care imi zice ca a gresit si ca nu sunt in primele 3. Vrea sa imi ia trofeul. Mama o intreaba ce s-a intamplat, tata ma incurajeaza, iar eu ii dau trofeul, ce sa fac. Credeti ca am plans? Nu, nici vorba …
Apoi, dupa ce mai trece ceva timp, vine iarasi doamna cu trofeul si mi-l da inapoi. Mai intelege ceva…

Apoi am fost la restaurant sa sarbatorim victoria:) La masa l-am intrebat de mai multe ori pe tata de ce am primit locul I, cand s-a gresit cu locul I sau III, dar nu a stiut sa imi zica. Singurul lucru pe care mi l-a spus este ca a auzit de la organizatorul competitiei ca la sosire parintii au spus locurile, iar atunci cand l-au intrebat pe el, el a zis ca nu are de unde sa stie. Apoi organizatorii s-au uitat pe poze si au schimbat ordinea. Tot raul spre bine:)

Este a doua mea medalie de aur dupa cea de la schi:) Si va dati seama cum as fi alergat daca nu imi puneam degetele in urechi?

Iata cateva poze:


Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Conţinutul acestui site (articole şi imagini) este protejat prin Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Reproducerea parţială sau integrală a conţinutului se face numai cu acordul scris al autorului / autorilor. (www.taberecusuflet.ro)